breaking news

Η ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

23 Φεβρουαρίου, 2019 | by rodopinews
Η ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
0

Είναι πολύ φιλεύσπλαχνο και αλτρουιστικό ένα τοπικό ΜΜΕ να ενδιαφέρεται αληθινά για την εικόνα που δίνει προς τα έξω η περιοχή μας και να παλεύει με αγάπη και ανιδιοτέλεια να στηρίξει έναν οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης στο ζήτημα αυτό. Ετσι με μεγάλη ανακούφιση και ικανοποίηση είδαμε πριν λίγο καιρό την εφημερίδα της Κομοτηνής “Χρόνος” να δημοσιεύει ένα άρθρο γεμάτο σπαραγμό για την σημερινή ιστοσελίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης!

Μεταξύ άλλων στο γεμάτο παράπονο άρθρο της εφημερίδας αναφέρονται και τα εξής:

“Το site της οποίας (σ.σ.: της Περιφέρειας ΑΜΘ) γνωρίζουν ελάχιστοι.” (σ.σ.: από σύνολο πόσων που οι συγγραφείς του άρθρου θεωρούν πως έπρεπε να έχουν γνώση;)

“Ένας ιστότοπος με κακή αισθητική, βραδυκίνητος, που δεν ανανεώνεται συχνά και είναι εν πολλοίς είναι άγνωστος προς τον μέσο χρήστη.” (σ.σ.: όπως άγνωστα είναι τα πάντα μέχρι να τα ψάξουμε στην Google, να τα επισκεφθούμε και να τα γνωρίσουμε, έτσι δεν είναι;)

“Προς βελτίωση, λοιπόν, της σχεδόν τραγικής κατάστασης, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ προτίθεται να δαπανήσει ως και το ποσό των 20.000€…” (σ.σ.: το ίδιο το άρθρο αναφέρει “ως και το ποσό” και όχι “το ποσό” -των 20.000-, θυμηθείτε το αυτό για την συνέχεια…)

“…για να διενεργήσει συνοπτικό διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης – ανάθεσης…” (σ.σ.: κρατήστε το “συνοπτικό διαγωνισμό”)

“Αναμφίβολα πρόκειται για ένα μεγάλο ποσό (σ.σ.: τα 20.000 ευρώ που ενέκρινε η ΠΑΜΘ ως χρηματοδότηση του έργου της νέας ιστοσελίδας) αν κρίνουμε την επισκεψιμότητα που δέχεται καθημερινά ο συγκεκριμένος ιστότοπος, η οποία είναι αρκετά μικρή.” (σ.σ.: “αρκετά μικρή” σε σχέση με ποιες άλλες σελίδες όμως;)

“Άλλωστε, ένας μέσος χρήστης φυσικά δεν γνωρίζει ούτε τον συγκεκριμένο ιστότοπο ούτε την σελίδα στο facebook που φέρει την ονομασία “Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης”.” (σ.σ.: βεβαίως μπορεί να πληκτρολογήσει στην Google ή στην αναζήτηση του Facebook το “Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης” και να τα βρει και τα δύο καθώς δεν είναι ανάγκη ο κάθε πολίτης να γνωρίζει χιλιάδες διευθύνσεις δημοσίων φορέων απ’ έξω κι ανακατωτά λες και το μυαλό του είναι χρυσός οδηγός, έτσι δεν είναι αγόρια και κορίτσια;)

“Η τελευταία, ούσα η επίσημη σελίδα, έχει λιγότερους από δυόμιση χιλιάδες ακόλουθους, αριθμός που – αν συγκριθεί με τον συνολικό πληθυσμό της ΠΑΜ-Θ – είναι σταγόνα στον ωκεανό.” (σ.σ.: για μία από τις μικρότερες και φτωχότερες περιφέρειες της Ευρώπης όμως είναι μια χαρά, δεν νομίζετε αγόρια και κορίτσια;)

“Συνεπώς, η Περιφέρεια δεν έχει καταφέρει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να έχει δυναμικό διαδικτυακό παρών…” (σ.σ.: και όπου “δυναμικό παρών” σημαίνει κάτι συγκεκριμένο ή μήπως είναι μία έκφραση, έτσι της μόδας;)

Οι δικές μας ερωτήσεις προς την εφημερίδα:

Μετά την συγκεκριμένη εμπεριστατωμένη κριτική σας προς την ιστοσελίδα της Περιφέρειας ΑΜΘ συνεχίσατε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της υπόθεσης; Υπάρχει εξέλιξη στην πορεία του έργου των 20.000 ευρώ; Μειώθηκε τελικά το ποσό που σας “ξινίζει”; (βλ. δημοσίευμα της εφημερίδας)

Εχετε να προτείνετε κάποιον καλό κατασκευαστή – σχεδιαστή ιστοσελίδων για να βοηθήσουμε την ιστοσελίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης να ανακτήσει την χαμένη της τιμή και να ανέβει και πάλι στην κορυφή των ιστοσελίδων σε Ελλάδα και Ευρώπη;

Παλαιότερα επί άλλων διοικήσεων η Περιφέρεια ΑΜΘ είχε κάποια άλλη καλύτερη και λειτουργικότερη ιστοσελίδα; Γιατί δεν σας αντιληφθήκαμε να κάνετε άλλη αντίστοιχη κριτική. (αν κάνουμε λάθος στο τελευταίο, συγνώμη κιόλας)

Οι ερωτήσεις μας προς την Διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ:

Τι έγινε (αγόρια και κορίτσια) με την συγκεκριμένη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας; Εχουμε κάποια εξέλιξη; Εγινε ο “συνοπτικός διαγωνισμός με κριτήριο κατακύρωσης – ανάθεσης”;

Εάν ΝΑΙ τότε που και πότε έγινε; Υπήρξε ανακοίνωση γι αυτό στον τοπικό τύπο; Κλήθηκαν όλες οι ντόπιες εταιρείες από την Περιφέρεια ΑΜΘ να καταθέσουν την δική τους προσφορά; Κλήθηκαν και άλλες, εκτός ΑΜΘ; Η μήπως κλήθηκαν κάποιες συγκεκριμένες;

Σε αναμονή απάντησης και από τις δύο πλευρές…

Σωτήρης Μπουζάρας

www.rodopimedia.gr

Ροδόπη – Υπηρεσίες Δημοσιότητας

Το βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr
Digg this
Digg
Share on VK
VK
Share on Reddit
Reddit
Print this page
Print
Email this to someone
email

Σχόλια αναγνωστών

comments

Comments are closed.