breaking news

ΠΑΡΙΣΙ: ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΝΕΙΑΔΑΣ

Ιανουάριος 2nd, 2018 | by rodopinews
ΠΑΡΙΣΙ: ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΝΕΙΑΔΑΣ
ΠΑΡΑ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ & ΑΛΛΑ
0

Αιγύπτιος γιατρός απολύθηκε από το νοσοκομείο στο οποίο εργαζόταν στο Παρίσι, επειδή αρνήθηκε να ξυρίσει τη γενειάδα του, που θεωρήθηκε «επιδεικτική εκδήλωση» του θρησκεύματός του. Προσέφυγε στη δικαιοσύνη, η οποία δικαίωσε το νοσοκομείο, λόγω ειδικών περιστάσεων.

Συγκεκριμένα, στην απόφασή που εξέδωσε το Διοικητικό Εφετείο των Βερσαλλιών, αναφέρει ότι μολονότι μια «έστω και μακριά γενειάδα δεν αποτελεί από μόνη της» επίδειξη των θρησκευτικών πεποιθήσεων του κατόχου του», στη συγκεκριμένη περίπτωση οι «περιστάσεις» δικαιώνουν το νοσοκομείο.

Η υπόθεση πηγαίνει πίσω στο 2013. Ο 35χρονος σήμερα γιατρός έκανε ειδικότητα στο νοσοκομείο του Σεν Ντενί, στο πλαίσιο συμφωνίας με το Εθνικό Ινστιτούτο Ήπατος του αιγυπτιακού πανεπιστημίου Μενούφια.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, ο γιατρός εμφανίστηκε στη δουλειά του «με το πρόσωπο καλυμμένο με μια ιδιαίτερα επιβλητική γενειάδα» και η διεύθυνση του ζήτησε πολλές φορές να την κόψει. Του είπαν ότι «τα μέλη του προσωπικού την θεωρούσαν ως εκδήλωση των θρησκευτικών πεποιθήσεων του».

Εκείνος επικαλούμενος «τον σεβασμό στην ιδιωτική ζωή του» αρνήθηκε να ξυρίσει τη γενειάδα, ούτε διέψευσε ότι η εξωτερική εμφάνισή του σχετιζόταν με τη θρησκεία του.

Για τον παραπάνω λόγο, το δικαστήριο θεώρησε ότι δεν σεβάστηκε την αρχή της κοσμικότητας και της ουδετερότητας στις δημόσιες υπηρεσίες, παρά το γεγονός ότι αν και είχε τη γενειάδα δεν έκανε «καμία πράξη προσηλυτισμού».

Η δικηγόρος του πάντως προτίθεται να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

«Επειδή δεν δήλωσε ρητά ότι (η γενειάδα) δεν είχε θρησκευτικές αποχρώσεις, ήταν ένδειξη θρησκευτικών πεποιθήσεων», διαμαρτυρήθηκε η Ναουέλ Γκαφσιά.

Και σχολίασε: «Θα διαπραγματευόμαστε τα εκατοστά στις τρίχες που έχουν στο σαγόνι τους οι άνθρωποι, για να δούμε αν προσβάλλεται η αρχή του κοσμικού κράτους».

#

 

Σχόλια αναγνωστών

comments

Comments are closed.