breaking news

ΞΕΣΠΑΣΕ “ΠΟΛΕΜΟΣ” ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ

October 14th, 2017 | by rodopinews
ΞΕΣΠΑΣΕ “ΠΟΛΕΜΟΣ” ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΤΟΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ & ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
0

Θύελλα αντιδράσεων για άλλη μια φορά ξέσπασε από πολίτες και φορείς άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων εναντίον του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου για ζήτημα που αφορά στην τουριστική προβολή της Περιφέρειας.

Αιτία αυτή την φορά ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας λίγων λεπτών το οποίο υποτίθεται πως παρουσιάζει τους “άγνωστους θησαυρούς” της περιοχής μας το οποίο όμως, σύμφωνα με όσους διαμαρτύρονται, προβάλει ανισοβαρώς την Θράκη εις βάρος της Ανατολικής Μακεδονίας.

Οι αντιδράσεις ξεκίνησαν από την Καβάλα και την Δράμα ενώ οι διαμαρτυρίες προέρχονται ακόμη και από πρώην και νυν θεσμικά πρόσωπα και επικεντρώνονται στο πρόσωπο του Περιφερεριάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου ο οποίος παρουσίασε το διαφημιστικό βίντεο – χορηγία της εταιρείας που διαχειρίζεται τον αγωγό ΤΑΡ:

…..”Το αφιέρωμα στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εστιάζει στους «άγνωστους θησαυρούς» της περιοχής μας. Για αυτόν το λόγο, οι υπεύθυνοι του Euronews, οι οποίοι είχαν την τελική απόφαση για το θέμα, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του βίντεο, επέλεξαν να προβάλουν κατά κύριο λόγο αξιοθέατα της Περιφέρειάς μας τα οποία είναι λιγότερο γνωστά στο εξωτερικό, όπως το Ιερό των Μεγάλων Θεών στη Σαμοθράκη, το σπήλαιο του Αγγίτη στη Δράμα, τον ποταμό Νέστο αλλά και στοιχεία της τοπικής μας γαστρονομίας. Η παραγωγή και μετάδοση του συγκεκριμένου βίντεο, που είναι βέβαιο ότι θα ενισχύσει την τουριστική εικόνα της Περιφέρειάς μας συνολικά, χρηματοδοτήθηκε από τον Διαδριατικό Αγωγό Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) και αποτελεί μέρος του προγράμματος κοινωνικών και περιβαλλοντικών επενδύσεων που υλοποιεί ο ΤΑΡ στις περιοχές από όπου διέρχεται ο αγωγός.”…..

Η εφημερίδα “Καθημερινός Τύπος” της Καβάλας έγραψε;

…..”Σε ένα τετράλεπτης διάρκειας διαφημιστικό μήνυμα, δεν είναι δυνατόν να περιληφθούν όλα τα αξιοθέατα της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. Μπορεί, όμως, να γίνει μία σύντομη αναφορά σε ένα αξιοθέατο από κάθε Νομό της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. Στην απάντηση του γραφείου δημοσίων σχέσεων της Π.Α.Μ.-Θ. αναφέρεται ότι η προβολή από τον τηλεοπτικό σταθμό Euronews ήταν στοχευμένη και αφορούσε στους «άγνωστους θησαυρούς» του τόπου. Και ερωτούμε, οι «άγνωστοι θησαυροί» είναι μόνο το ιερό των μεγάλων θεών στη Σαμοθράκη, οι καριόκες της Κομοτηνής και το σπήλαιο του Αγγίτη στο Νομό Δράμας; Οι Νομοί Έβρου, Ξάνθης, Ροδόπης και Δράμας δεν έχουν άλλους «κρυμμένους θησαυρούς». Ακόμα και ο Νομός Καβάλας, που είναι τουριστικά πιο ανεπτυγμένος, δεν έχει πράγματα που είναι άγνωστα στους τουρίστες; Δηλαδή, ο «κρυμμένος θησαυρός» είναι ο αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων, που εντάχθηκε στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco και αποτελεί το αξιοθέατο με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας; Είμαστε σοβαροί; Από αυτό και μόνο, αντιλαμβανόμαστε ότι η παραγωγή του συγκεκριμένου διαφημιστικού μηνύματος ήταν στοχευμένη. Κάποιος κατεύθυνε το συνεργείο του σταθμού Euronews, διότι οι ξένοι ρώτησαν τους αρμόδιους του τουρισμού ποια μέρη να βιντεοσκοπήσουν κι εκείνοι τους υπέδειξαν τους «άγνωστους θησαυρούς». Δεν ήρθαν «ξεκάρφωτοι» στην περιοχή.”…..

Ο πρώην υπουργός Γιώργος Καλαντζής ανέφερε:

…..”4 λεπτά συνολικός χρόνος, μοιρασμένα ως εξής: 3 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα για τη Θράκη, 15 δευτερόλεπτα για την Καβάλα, 0 για τη Θάσο, 5 δευτερόλεπτα για τη Δράμα. Κι από τα 3,40 της Θράκης, τα 2 λεπτά για τις καριόκες… “…..

Το RodopiNews.gr θεωρεί πως η τοπική μας κοινωνία, μέσω των αυτοδιοικητικών της οργάνων, θα πρέπει να έχει τον τελικό λόγο όσον αφορά σε πληρωμένες διαφημίσεις και όχι να αποφασίζει γι αυτές ένας ιδιωτικός φορέας, στην προκειμένη περίπτωση η εταιρεία του αγωγού ή ένα τηλεοπτικό κανάλι, ακόμη κι όταν τα χρήματα προέρχονται από χορηγία. Εάν η εταιρεία του αγωγού ΤΑΡ επιθυμούσε να χορηγήσει κάτι για την περιοχή αυτό θα έπρεπε να γίνει με χορηγία προς την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης – Αντιπεριφέρεια Τουρισμού και Πολιτισμού και όχι με χρήματα που δίνονται σε ένα ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι. Τέτοιου είδους “χορηγίες”, δήθεν ως “προσφορά στην περιοχή” δεν τις θέλουμε κε Χρήστο Μέτιο και θα έπρεπε να το γνωρίζετε. Συνυπεύθυνος σε αυτό είναι επίσης και ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού ο οποίος θα έπρεπε να έχει λόγο στο περιεχόμενο του βίντεο, εφόσον αυτό είναι προπληρωμένο, και να μην επιτρέψει στον κο Μέτιο να δεχτεί μία τέτοια “χορηγία” στα τυφλά. Είναι γνωστές οι “χορηγίες” της εταιρείας του αγωγού προς τα τοπικά ΜΜΕ ώστε να προβάλλονται με προκατασκευασμένα και προπληρωμένα ρεπορτάζ οι απόψεις της, κυρίως σε όσα ΜΜΕ αυτή την στιγμή σιωπούν (γιατί άραγε;) στο ζήτημα αυτού του βίντεο. Ο ρόλος των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων στην περιοχή μας δεν είναι πάντα ενημερωτικός.

Ρεπορτάζ – επιμέλεια: Σ.Μ.

 

Το βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on VKShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Σχόλια αναγνωστών

comments

Comments are closed.