breaking news

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΑΠΗΣ: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ

September 11th, 2017 | by rodopinews
ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΑΠΗΣ: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ
ΑΡΘΡΑ & ΑΠΟΨΕΙΣ
0

Λόγος περί κυνός και των εχθρών αυτού.

Ψυχιατρικές, κοινωνικές και ιστορικές τομές στην προσωπικότητά του!

Αίσωπος, έφη: ο βυζαντινός αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος Ε΄ (718-775 μ.Χ.) ονομάστηκε υβριστικά από τους αντιπάλους του Κοπρώνυμος, επειδή λέρωσε (κόπρισε) την κολυμβήθρα, όταν τον βάφτισαν. Οι σύγχρονοι Κοπρώνυμοι (Κοπρόψυχοι), γνωστοί εις την κοινήν νεοελληνικήν ως Σκατόψυχοι, βρωμίζουν ψυχολογικά και ηθικά την κοινωνία.

Η τοξική κακία τους, βλάπτει το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Ο σκατόψυχος ποτέ δεν θα δεχτεί τον εαυτό του ως τέτοιον. Θα εκλογικεύσει το μίσος του ως μηχανισμό άμυνας απέναντι στη… σκυλική απειλή! Παρά τις περί αντιθέτου δηλώσεις του, είναι βαθύτατα δειλός και ανασφαλής. Τα ανυπεράσπιστα σκυλιά είναι λαμπρό πεδίο επίδειξης διαδικτυακού ανδρισμού. Ο ίδιος, έναντι άλλων μορφών συλλογικών «απειλών», εσωτερικών ή εξωτερικών, είναι μουγκός και στραβός.

Είναι άνανδρος και τιποτένιος , αφού η ρίψη φόλας από τον ίδιο ή τους ομοϊδεάτες του, είναι μέγιστη πράξη δειλίας και έλλειψης ανδρισμού απέναντι σε ανυπεράσπιστες υπάρξεις. Αν και, συνήθως, (κίβδηλος) εθνικόφρων, παραβιάζει την αρχαιοελληνική αρετή του ανδρείου πολεμιστή: ίσος προς ίσον.

Το υπαρκτό πρόβλημα των αδεσπότων αποτελεί πρώτης τάξης ευκαιρία για κοινωνική προβολή σκατοψύχων με ασήμαντο ειδικό βάρος και δημόσια παρουσία. Οι κραυγές και η υστερία, τους δίνουν ρόλο μέσα στη άμορφη μάζα. Ποικίλες, πνευματικές ή χειρώνακτες, κατηγορίες επιβιβάζονται στο καλάμι της σκυλολογίας διεκδικώντας μερίδιο στην επαρχιώτικη δημοσιότητα, αλλά συχνά και πελατεία στα επαγγελματικά τους γραφεία.

Πολιτικοί συνδυασμοί επενδύουν και ενισχύουν τη σκυλοφοβία, προκειμένου να έχουν πολιτικά οφέλη, από όσους αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το θέμα παραγωγικά και ψύχραιμα.

Ο σκατόψυχος εκτονώνεται, βρίζοντας, προκαλώντας και κλαψουρίζοντας πάνω από το βρώμικο πληκτρολόγιό του.

Δημιουργεί κλίμα υστερίας και φόβο απέναντι στα ταλαιπωρημένα σκυλιά, ακόμα και σε ανθρώπους που δεν θα αντιδρούσαν έτσι.

Πρόκειται για άτομα με συγκεκριμένο διανοητικό επίπεδο, το οποίο, και, όταν κάποιοι λιγοστοί το υπερβαίνουν, υπεισέρχονται αυτοδικαίως στο πεδίο αρμοδιότητας της ψυχιατρικής. Σε μια ευρύτερη προσέγγιση, η πιθανότητα να αποδειχθεί κάποιος σκατόψυχος είναι ανεξάρτητη από οποιοδήποτε άλλο βιολογικό ή κοινωνικό χαρακτηριστικό του.

Η συχνότητα εμφάνισης του σκατόψυχου συναγωνίζεται επιτυχώς εκείνη της συχνής εμφάνισης του βλακός. Πρόκειται για δύο ευγενείς, πολυπληθείς κοινωνικές κατηγορίες με ιδιαίτερους διανοητικούς και ψυχικούς δεσμούς και με ισχυρό –δυστυχώς- αποτύπωμα στην προσωπική ζωή όλων μας.

Αλλά, και οι μορφές έκφρασης της σκατοψυχίας ποικίλουν, όπως για παράδειγμα οι σκατόψυχοι ιδιοκτήτες σκυλιών. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο.

Οι σκατόψυχοι είναι νεκροί ψυχικά και ηθικά, συνήθως με προβληματικές δια-προσωπικές σχέσεις. Βλέπουν τα πλάσματα της φύσης ως αντικείμενα.

Το μίσος κατά των σκυλιών προδίδει συναισθηματική αναπηρία.

Ο αδέσποτος σκύλος προσβάλει την περί αισθητικής αντίληψη του σκατόψυχου, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και αξιόπιστο δείκτη αποκάλυψης της σκατοψυχίας του. Κάθε φορά που ο σκατόψυχος συναντά αδέσποτο σκύλο στο δρόμο, υποβάλλεται, εκών άκων, στο Τεστ Σκατοψυχίας (ΤΕΣ.ΣΚΑ), στο οποίο πάντα θριαμβεύει!

Οι σκατόψυχοι έχουν απωλέσει οριστικά την ευκαιρία να βιώσουν μοναδικά συναισθήματα από το μεγαλείο του σκύλου.
Ο σκατόψυχος είναι δυστυχισμένος και δηλητηριασμένος από την ίδια του την κακία. Χρήζει ποικιλώνυμης βοηθείας, παρά το γεγονός ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που ισχυρίζονται με έμφαση ότι η σοβαρή ψυχική ασθένεια της σκατοψυχίας είναι αθεράπευτη και σε συνοδεύει σε όλη τη μίζερη ζωή σου.

Οι σκατόψυχοι, με τη στάση τους, γίνονται κομμάτι του προβλήματος των αδεσπότων και όχι παράγοντας επίλυσής του.

Με σκοταδιστικές λογικές, επιδιώκουν να βρουν αδύναμα σημεία όσων δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοζωίας. Η κριτική τους δεν έχει στόχο να βελτιώσει πρακτικές και στρατηγικές του φιλοζωïκού κινήματος, αλλά να το συκοφαντήσει και να το εξοντώσει.

Η παραφιλολογία περί ευθανασίας (δηλαδή οργανωμένης δολοφονίας ) των αδέσποτων σκυλιών, είναι προτροπή για διάπραξη παράνομης πράξης, η οποία τιμωρείται από τον ποινικό κώδικα. Οι σκατόψυχοι ουδέποτε καταδικάζουν τις φόλες. Αντιθέτως, επιχαίρουν κρυφίως όταν δηλητηριάζονται σκυλιά.

Η σκατοψυχία ως στάση ζωής είναι καταδικασμένη, ψυχορραγεί ως μεσαιωνικό κατάλοιπο. Η φιλοζωία είναι το μέλλον. Αργά ή γρήγορα θα εισαχθεί ως μάθημα και στην Ελλάδα, για να το διδάσκονται ακόμα και τα παιδιά των ίδιων των σκατόψυχων. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα παιδιά αγαπούν ενστικτωδώς τα ζώα και φυσικά και τα σκυλιά.

Η σκατοψυχία απέναντι στα ζώα είναι το ισοδύναμο του ρατσισμού απέναντι στους ανθρώπους.

Ο σκατόψυχος κατά τεκμήριο είναι προικισμένος με αρετές που αντανακλούν τον ψυχικό του βόρβορο: θρασύς, προκλητικός και επιθετικός.

Ο σκατόψυχος είναι αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντος, όπως ο πονηρός, ο ύπουλος, ο αγνώμων, το δένδρο, το αυτοκίνητο, ο υπερχειλισμένος βόθρος, η φρέσκια κοπριά κ.ά.

Ο σκατόψυχος, όπως οι βαρβαρικές φυλές του παρελθόντος, δεν ξέρει να χτίζει, παρά μόνο να γκρεμίζει, δεν ξέρει να μοιράζει αγάπη στα πλάσματα γύρω του, παρά μόνο πόνο και θάνατο. Δεν είναι δημιουργός, αλλά καταστροφέας, δεν προστατεύει τη ζωή, αλλά την αφαιρεί με τη φόλα.

Ο σκατόψυχος, αδυνατεί να τοποθετήσει το πρόβλημα των αδεσπότων στις σωστές του διαστάσεις και να αντιληφθεί ότι η συμπεριφορά των σκυλιών έναντι των ανθρώπων είναι εξόχως αντανακλαστική: ό,τι δίνεις παίρνεις. Αν τα αγαπάς σε αγαπούν, αν τα κυνηγάς θα σε κυνηγήσουν. Ο σκύλος σε απόλυτη αντίθεση με τον άνθρωπο, ποτέ δεν δαγκάει το χέρι που τον ταϊζει!

Ο άθλιος σκατόψυχος αν και υπερήφανος για την … αρχαιοελληνική του καταγωγή, εν τούτοις, δολοφονεί ποικιλοτρόπως τον σκύλο, αυτό το υπέροχο πλάσμα που το ύμνησε ο Όμηρος, οι αρχαίοι φιλόσοφοι και οι ποιητές. Αυτό το έξοχο πλάσμα που κράτησε συντροφιά, γέμισε τη μοναξιά ατελείωτων ανθρώπων και θεράπευσε καταθλίψεις εκεί όπου προηγμένες θεραπευτικές αγωγές απέτυχαν. Στην Αυστραλία και στην Ιταλία, ως μέρος της θεραπευτικής αγωγής, επιτρέπουν πλέον την είσοδο των σκυλιών μέσα σε νοσοκομεία, όπου νοσηλεύονται οι κηδεμόνες τους… Φαντασθείτε αντιδράσεις από σεβάσμιες skatogries και skatogerous εάν έβλεπαν σκυλιά μέσα σε ελληνικά νοσοκομεία. Όμως και αυτό θα συμβεί όταν όλοι οι προηγουμένως μνημονευθέντες με την τιμητική προσωνυμία skato-, θα έχουν αποχωριστεί για πάντα αυτό τον μάταιο κόσμο, τον γεμάτο από αιμοβόρα και απειλητικά αδέσποτα!

Ο σκύλος από την προϊστορία ακόμη, βοήθησε στην επιβίωση αμέτρητων γενεών ανθρώπων, όταν το κυνήγι γινόταν για να ζήσει το ανθρώπινο είδος και όχι, όπως σήμερα, για να ικανοποιούνται τα πρωτόγονα ένστικτα αυτών που δεν κατάφεραν να τα αποβάλουν από μέσα τους.

Χρήσιμος στην καταπολέμηση του εγκλήματος, στην ανακάλυψη ναρκωτικών, στην ανεύρεση εγκλωβισμένων σε ερείπια μετά από σεισμούς, παγιδευμένων στα χιόνια, στην ανεύρεση απαχθέντων, στη φύλαξη των σπιτιών, αποθηκών, περιουσιών, κοπαδιών κ.ά.

Το ανθρώπινο είδος, κοντά στις προτομές και στα αγάλματα των άπειρων άχρηστων «προσωπικοτήτων», θα έπρεπε να τιμήσει με μεγαλοπρεπή μνημεία και τον σκύλο, για τη συνολική του προσφορά στην ανθρωπότητα.

Σε φεστιβάλ στο μακρινό Νεπάλ, μια ολόκληρη ημέρα είναι αφιερωμένη στον σκύλο, για την φιλία και την διαχρονική αφοσίωση που δείχνει στον άνθρωπο.

Αυτός που δαγκώνεται από σκύλο είναι ή άτυχος (στον οποίο και εκφράζουμε την πάγια συμπάθειά μας) ή, συνηθέστερα, βλαξ, καθώς δεν έχει αναπτύξει ή αντιγράψει ή διδαχθεί ένα στοιχειώδη κώδικα συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα και ειδικά στα σκυλιά.

Οι σημερινοί σκατόψυχοι, δεν έχουν κατορθώσει να προσεγγίσουν τα σκυλιά ούτε καν όπως το έκαναν οι προϊστορικοί μας πρόγονοι, όταν τα εξημέρωσαν περίπου 12.000 χρόνια πριν. Υπό αυτή την έννοια δεν είναι μόνο σκατόψυχοι, αλλά και πιο πρωτόγονοι από τους πρωτογόνους!

Αν οι νόμοι της βιολογικής εξέλιξης έδιναν ίσες ευκαιρίες σε σκύλους και ανθρώπους, σήμερα, χιλιετίες μετά, πολλοί δίποδοι σκατόψυχοι θα κυκλοφορούσαν ακόμη στα κλαδιά των δένδρων. Θα τους μελετούσαν επιστημονικά οι …τετράποδοι ανθρωπολόγοι!

Ο σκατόψυχος είναι της απόψεως «…πρώτα ο άνθρωπος». Τα βαθιά συναισθήματα μειονεξίας, τον οδηγούν στην εξιδανίκευση της δίποδης προβληματικής ύπαρξής του και στην αναζήτηση στοιχείων ανωτερότητάς του, στο ζωϊκό βασίλειο (όπου και ο ίδιος ανήκει). Η νοοτροπία αυτή, καταστρέφει το φυσικό περιβάλλον και θα οδηγήσει αναπόδραστα στον ομαδικό μας αφανισμό.

Οι σκατόψυχοι υπακούν στους νόμους της ψυχολογίας της μάζας.

Όταν φωνάζει ο ένας κοάζουν όλοι, σαν τα βατράχια. Ο διάλογος μαζί τους μπορεί να γίνει μόνο στη γλώσσα του βατράχου που απαντάται στα βρωμόνερα του βάλτου.

Ο έλκων την καταγωγή από χωριό, σκατόψυχος (γνωστός εις την αργκό ως σκατοχωριατλεμές), για ένα περίεργο λόγο, όταν αρθρώνει αντισκυλικό λόγο, φαντασιώνει ότι ενσωματώνεται στο αστικό περιβάλλον. Νιώθει ότι εξορκίζοντας τα σκυλιά (ως σύμβολα του τοπίου του χωριού από όπου προέρχεται) η βασανιστική μειονεξία του αμβλύνεται ή εξαφανίζεται! Φευ!

Μια άλλη θαυμαστή κατηγορία είναι ο θεοσεβούμενος πιστός σκατόψυχος. Αυτός, έχει εξασφαλίσει από τώρα αξιοζήλευτη θέση στα πυρωμένα αναβράζοντα καζάνια της Κόλασης, ανεξάρτητα από τον αριθμό επισκέψεών του στην εκκλησία ή στο τζαμί. Ο Χριστός σήμερα δεν είναι ανάγκη να εμφανισθεί μέσα στη φάτνη των αλόγων και των προβάτων, αλλά μπορεί να μας κοιτάζει επίμονα και καθημερινά μέσα από τα μάτια του πεινασμένου και διψασμένου αδέσποτου σκύλου, τον οποίο ο υποκριτής πιστός προσπερνάει αδιάφορα, τον κλωτσά και τον βρίζει έξω από την εκκλησία, στο δρόμο, στην είσοδο της οικοδομής και αλλού.

Σε κάθε περίπτωση, η εμφάνιση αδέσποτου σκυλιού στο οπτικό πεδίο του κατάπτυστου σκατόψυχου, ανασύρει από μέσα του όλο τον ανεξάντλητο βρωμερό πλούτο της σκατοψυχίας του!

Είναι επιτακτική ανάγκη, οι δυνάμεις του καλού, να συστρατευθούν, να αφιερώσουν κόπο, χρόνο και μέσα, ώστε οι σκατόψυχοι να συμπεριληφθούν, το συντομότερο δυνατόν, στον κατάλογο των Ειδών υπό Εξαφάνιση! Θα είναι το πρώτο και μοναδικό είδος θηλαστικού, η εξαφάνιση του οποίου θα εξυγιάνει την πανίδα του πλανήτη μας.

Πόνημα Αισώπου:

 

Το βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on VKShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Σχόλια αναγνωστών

comments

Comments are closed.