breaking news

Το «μνημονιακό» αυτοκίνητο για την Ελλάδα του 2012

March 15th, 2012 | by rodopinews
Το «μνημονιακό» αυτοκίνητο για την Ελλάδα του 2012
ΟΧΗΜΑ & ΑΝΑΒΑΤΗΣ
0

Αρθρο του Ραξή Επιτρόπου*

Αυτή τη βδομάδα ήθελα να γράψω για ελαστικά, αλλά τα γεγονότα και οι ειδήσεις που μας βομβαρδίζουν καθημερινά με έκαναν να αλλάξω γνώμη. Το μικρόβιο του σχεδιαστή οχημάτων με τρώει ακόμα, γι’ αυτό σκέφτηκα ποιο θα ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο, πραγματικό ή φανταστικό, για την εποχή του μνημονίου και της οικονομικής κατοχής που ζούμε στην Ελλάδα…

Έχουμε και λέμε λοιποοοοοόν:

Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι φτηνό (έως 5000ευρώ) και μεταχειρισμένο. Όποιος αποφάσισε να διαθέσει 10000+ για ένα κωλ@μαξο, γιατί τόσα του περισσεύουν, ήρθε ο καιρός να επενδύσει σε χρυσό, κονσέρβες, φυσίγγια και καραμπίνα, και να αφήσει τα ξιπάσματα με τα καινούρια αυτοκίνητα. Κρίση έχουμε!

Το αμάξι καλό είναι να είναι ατμοσφαιρικό – η αλλαγή turbo κάνει 1000+ ευρώ, δηλαδή 2,5 μισθούς, δεν είναι καιρός για τέτοια!

Τα κυβικά του κινητήρα; Ελάχιστα! Όχι για να μειωθεί η κατανάλωση, όπως νομίζουν πολλοί, αλλά για να μειωθεί το βάρος των ασφαλίστρων και των τελών κυκλοφορίας, που έχουν καταντήσει παχυλές αμοιβές του προαγωγού που αυτοαποκαλείται ελληνικό κράτος (ο Θεός, ο Δίας, ο Σατανάς και ο Μαμωνάς μαζί δεν το κάνουν κράτος αυτό το πράγμα)…

Το καύσιμο πρέπει να είναι το υγραέριο για οικονομία, όπως έχω αναλύσει παλαιότερα. Εκτός αυτού, τα υγραεριοκίνητα μπορούν να κάψουν και βενζίνη, και αυτό μας δίνει επιλογή όταν θα αρχίσουν οι ελλείψεις καυσίμων.

Η απόσταση από το έδαφος θα θέλουμε να είναι μεγάλη και η ανάρτηση ενδοτική (μαλακή), γιατί δεν θα πέφτει πολύ χρήμα στην συντήρηση των δρόμων – τα χαντάκια είναι προ των πυλών!

Τα πολλά ηλεκτρονικά και οι αερόσακοι καλό είναι να αποφεύγονται… Όταν χαλάνε θέλουν ένα σκασμό λεφτά. Τα ξεχνάμε λοιπόν.

Μηχανικά θα αναζητήσουμε την απλότητα, η οποία διευκολύνει το μηχανικό και χαμηλώνει την τιμή του σέρβις… Το αμάξι πρέπει να επισκευάζεται και με μια απλή ηλεκτροκόλληση (που λέει ο λόγος). Πού χρήματα για καινούρια ανταλλακτικά. 4Χ4, πολυκύλινδρα και τα λοιπά… Last year! Κανένα 4κύλινδρο με μπροστινή κίνηση και πολύ είναι.

Ο κοτσαδόρος είναι απαραίτητος, για να τραβάει τα γνωστά πλέον σε όλους τρέιλερ γεμάτα καυσόξυλα – αφιέρωμα σε αλυσοπρίονα θα κάνω μια άλλη φορά.

Σίγουρα χρειάζονται και οι 4 πόρτες, αφού το μοναδικό πλέον αυτοκίνητο ανά σπιτικό θα αναλάβει και ρόλο οικογενειακού.

Κατόπιν ωρίμου σκέψεως, κατέληξα στο ιδανικό μοντέλο αυτοκινήτου: Citroën 2CV!

Το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες του Γάλλου αγρότη της δεκαετίας του ‘40 και βγήκε στις εκθέσεις το… 1948.

Άντε, και εις παλαιότερα!

Του Ραξή Επιτρόπου MEng, Μηχανολόγου Μηχανικού Οχημάτων

Εκπαιδευτή Οδηγών Σχολής GO

Email: repitropou@hotmail.com

Website: www.schoolgo.gr

Το βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on VKShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Σχόλια αναγνωστών

comments

Leave a Reply